Provozovatel:
Slamini servis s.r.o.
IČO: 07092423
DIČ:CZ07092423
se sídlem Evropská 689/148, Praha 6, 160 00
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u městkého soudu v Praze, sp. zn. C 294530
e-mail: info@kruhacborislavka.cz
kontaktní telefon: (+420) 725 303 820
(dále jen „Sportcentrum“) vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených ve Fitness centru a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Fitness centra a jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na internetové adrese (https://www.kruhacborislavka.cz/) a současně na recepci Fitness centra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Fitness centra, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v prostorech Fitness centra na adrese: Evropská 689/148, 160 00 Praha 6 a současně na internetové adrese Fitness centra.
2. Fitness centrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
III. Zákaznický účet, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Fitness centra zákaznický účet. Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Fitness centru. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 10 Kč.
2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených Fitness centrem. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 10 Kč. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@kruhacborislavka.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a vymazáním účtu.
4. Fitness centrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží Fitness centra. Fitness centrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Fitness centrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může informovat ve Fitness centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
5. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@kruhacborislavka.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.
6. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese http://rezervace.kruhacborislavka.cz/ . Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Fitness centra nebo e-mailem na info@kruhacborislavka.cz
IV. Platební podmínky a dodání zboží
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 5514593002/5500, vedený u Raiffeisenbank
- bezhotovostně platební kartou
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Comgate,
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně
2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.
3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů poskytovatele elektronických plateb společnosti ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
6. Od Dohody uzavřené prostřednictvím prostředku komunikace na dálku (online) má Člen právo odstoupit prostřednictvím písemného oznámení o odstoupení doručeného Společnosti do 14 dní ode dne uzavření Dohody. Formulář pro oznámení o odstoupení od Dohody je k dispozici na recepci sportcentra. Společnost v takovém případě Členovi vrátí všechny platby (včetně Členského poplatku), které jí na základě Dohody uhradil. Pokud Člen využil Služby před doručením oznámení o odstoupení Společnosti, bude mu vrácena pouze poměrná část Členského poplatku.
7. Zboží je kupujícímu dodáno formou nahrání příslušného počtu kreditů či připsání permanentky na jeho osobní účet.
V. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity Fitness centra (dále jen „Rezervace“), pokud má u Fitness centra zřízen zákaznický účet, na kterém je složen Deposit v minimální výši 180 Kč.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci Fitness centra, nebo přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po provedení ověření identifikace Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávkou dané služby.
5. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci:
A) Pro dopolední tréninky – nejpozději předcházející den do 22:00 před ranním tréninkem, který se má uskutečnit následující den, není mu účtován storno poplatek;
Pro odpolední tréninky – nejpozději do 13:00 ten den, kdy se má trénink uskutečnit, není mu účtován storno poplatek;
B) Později, než-li ve shora uvedených případech, bude mu účtován storno poplatek v pevné částce 180 kč.
6. Rezervace může být zrušena, online prostřednictvím zákaznického účtu, telefonicky na kontaktním telefonním čísle Fitness centra nebo osobně na recepci Fitness centra. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail info@kruhacborislavka.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. Fitness centrum posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.
VI. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Fitness centrum řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici na adrese https://kruhacborislavka.cz/gdpr/.
VII. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Fitness centra jsou účinné od 12. 7. 2021 a jsou k dispozici na recepci Fitness centra a na internetových stránkách Fitness centra.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Slamini servis s.r.o., se sídlem Evropská 689/148, Praha 6, 160 00, IČ: 07092423, e-mail info@kruhacborislavka.cz, (dále jen „Fitness centrum“ nebo „prodávající“), vydává s účinností od 12. 7. 2021 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Fitness centra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace a to bezhotovostně či hotově dle dohody se zákazníkem.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je Kruháč Bořislavka, Evropská 689/148, 160 00 Praha 6, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně ve Fitness centru nebo e-mailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.
Podmínky a pravidla rezervačního systému
Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky.
O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email.
Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace.
Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.
Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.
Postup registrace
Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena.
Podmínky rezervace a první vstup zdarma
Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 1 místo.
Po vytvoření registrace máte možnost během 14 dnů navštívit Váš první libovolný trénink zdarma.
Pro možnost rezervace zvoleného tréninku je nutné, aby na Vašem účtě byl minimální zůstatek ve výši 180 Kč nebo alespoň 1 volný vstup na permanentce.
V případě vstupu přes kartu Multisport platí také pravidlo minimálního zůstatku na Všem účtu ve výši 180 Kč. Po Vašem příchodu a úspěšném použítí karty Multisport se Vám pak celá částka automaticky připíše zpět na Váš účet.
V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.
Postup rezervace
- přihlaste se do rezervačního systému
- v kalendáři si vyberte aktivitu
- zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
- okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
- v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
- v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci
- pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.
Podmínky zrušení rezervace a penalizace
Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil.
Všechny lekce mají svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku.
Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku. Tedy v případě kreditu přicházíte o pevnou částku ve výši 180 Kč, v případě permanentky Vám z ní propadá 1 vstup.
Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)
Postup zrušení rezervace
- přihlaste se do rezervačního systému
- nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
- okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
- v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
- ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.
Podmínky náhradníka
Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 4 hodiny před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta.
Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí na recepci našeho centra či přes platební bránu. Minimální částka pro dobití kreditu je 10 Kč
Platnost kreditu od dobití je 12 měsíců. Minimální částka pro posunutí platnosti kreditu je 10 Kč